..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
    HARD HEX MENU

    » Neuroshima HEX
    » Inne universa
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

W zeszłą sobotę, na konwencie Pyrkon w Poznaniu odbył się prowadzony przez nasz serwis turniej gry Neuroshima Hex.


Mimo że nie udało się wiele eventów, które planowaliśmy (m.ini. rozgrywki reprezentacyjne, rozpoczęcie działalności ligi krajowej, przetestowanie notacji hexowej), to i tak cieszymy się z ogromnej (jak na turnieje konwentowe) frekwencji, oraz pozytywnych opinii uczestników. Nieźle się przy tym zmordowaliśmy, ale warto było.

Turniej poprowadziliśmy w systemie szwajcarskim, z amputowaną zasadą kojarzenia zawodników kolejnych rundach, głównie ze względu na dużą losowość hexa. Rozegraliśmy 5 rund, za zwycięstwo przyznawaliśmy 2 punkty, a za remis 1. Już po trzech rundach było widać, że do zdecydowanych faworytów turnieju należą Krasnal i Malkava, którzy nie przegrywali ani jednej partii, i wszystko wskazywało na to, że trzeba będzie między nimi rozegrać finał. W piątej rundzie jednak Krasnal zaliczył porażkę, co przy pięciu wygranych Malkava, zmusiło go do dodatkowej walki o miejsce na podium. Malkav nie przegrał żadnej partii, dzięki czemu zdobył pierwsze miejsce, a czwórka innych zawodników, z jedną przegraną na koncie, walczyła w systemie pucharowym o drugie i trzecie miejsce. Krasnal w efekcie był drugi, a Adam trzeci. Turniej trzymał w napięciu aż do ostatniej rundy, jeszcze w czwartej rundzie wiele wskazywało na to, że walka o trzecie miejsce będzie rozegrana pomiędzy więcej niż 6 zawodnikami:] Cieszyła mnie i Zedda bardzo frekwencja, ponieważ 16 osób na turnieju, to nawet jak na takie ogromne konwenty sporo.

Mieliśmy sporo ciekawych sytuacji, na co najmniej trzech fotkach została uwieczniona mina Bąka, który z przerażeniem obserwował jak nieprzebrane zastępy molocha zalewają kontrolowaną przez jego posterunek planszę. Na uznanie zasługuje również jedna z partii Malkava, podczas której w czasie dwóch bitew zadał 12 obrażeń sztabowi przeciwnika. Niestety nie udało mi się przetestować notacji hexowej, razem z Zeddem byliśmy niemal non stop potrzebni do rozsądzania sporów i wyjaśniania niejasności w zasadach. Po raz pierwszy zastosowaliśmy się też, chociaż z ciężarem na sercu, do słów Trzewika, że gdy sztab jest zasieciowany to nie można użyć granatu.

Niestety nie pojawili się przedstawiciele ligii śląskiej, ze szczecina też nie było zalewu graczy. Mamy nadzieję że na następnym turnieju (Constarze, Porytkonie lub Tornado) uda nam się ugościć jakąś reprezentację.

Dziękuję wszystkim graczom za przybycie i udział w turnieju, gratuluję zwycięzcy, i życzę obfitych wygranych (wam) i porównywalnie dużej frekwencji (nam) na kolejnych turniejach.

Meppo.
komentarz[20] |

Komentarze do "Turniej hexa na Pyrkonie: podsumowanie"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.
© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl

Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!

   >WSPÓŁPRACA

   Sonda
   Kto powinien zostać maskotką serwisu?
Córka Molocha! Jest Hexy!
Stahu! Niezłe z niego ciacho.
Oboje! Tworzą świetną parę.
Żadna. Skończcie z tymi głupotam
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Missisippi
   Doomsday Mach...
   Federacja Apa...
   Sand Runners ...
   Borgo
   Bestie ver 1...
   Hexogłówka - ...
   Rój ver 1.1
   Pentagram HEX!
   Nowa partia h...

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.009088 sek. pg: