>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
|
|
Amber
|
|
Obrońcy Ładu i Porządku (częstokroć wprowadzający znacznie więcej zamieszania niż mieszkańcy Dworców Chaosu). Krew z krwi Oberona i Dworkina. Trudni do zabicia, w obliczu niebezpieczeństwa zjednoczeni tak, jak podzieleni w innych razach.
|
|
|
|
|
Najliczniejsza z wszystkich trzech armii. (...) Dla mieszkańców Dworców Amberyci to potomkowie odszczepieńca, który okradł ich i zdradził, więc może wreszcie czas na rewanż?
|
|
|
|
|
Czyli oddziały zbuntowanego Branda - w tej części historii wprawdzie nie wystąpili en masse, jednak teoretycznie było możliwe, że Brand, na starcie z członkami swojej rodziny, ruszy nieco lepiej przygotowany. W oryginale był mniej rozsądny, ale my dajmy mu drugą szansę:)
|
|
|
|
|
Jako że Hard Hex przyjął postulat o oderwaniu Hexa od Neuroshimowej macierzy, postanowiłem tedy wziąć sobie na karb obowiązek zrecenzowania i opisania „czarnej owcy” fandomu hexowego, czyli trzech armii osadzonych w uniwersum „Kronik Amberu”. A ponieważ w kwestii Amberu jestem kompletnym laikiem, gdyż wspomnianej sagi jeszcze nie czytałem, za co zresztą ciągle pluję sobie w brodę, to być może dzięki temu będę miał możliwość zachowania neutralności w ocenie.
|
|
|
|
strona: [1] | wszystkich artów: 4
sortuj według: tytułu
| daty
| popularno¶ci
|
|
|
|
|
|
|
Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!
|
|
Sonda |
Top 10 |
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
ShoutBox |
|
|