..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
    HARD HEX MENU

    » Neuroshima HEX
    » Inne universa
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

Taktyka


Sztaby
Meppo.
We wszystkich armiach w Hexie jeden żeton zawsze jest szczególnie istotny. Inny. Najważniejszy. Żeton uciążliwy, choć tylko jeden, a jego zniszczenie kończy grę. Mowa oczywiście o Sztabie.

Moloch
Meppo & Avner.
Co z tego, że Molochowe wojska mają niską inicjatywę? Zwykle są pancerne, toteż nawet jak oberwą są w stanie wykonać swój atak. Skuteczne zwłaszcza przy obsadzeniu na planszy Wartownika, który może wystrzelać nawet kilku żołnierzy wroga!

Hegemonia
Meppo & Avner.
Konglomerat gangerów i meksów to wyjątkowo upierdliwa armia – nie posiadając żadnych szczególnie silnych jednostek jest w stanie prowadzić skuteczne walki nawet kilka gier z rzędu.

Posterunek
Meppo & Avner.
Wojska Posterunku są szybkie, ale nie zadają niestety wielu ran. Dlatego raczej rzadko kiedy uda nam się przed finalną bitwą wyeliminować Sztab wroga, a jedynie znacząco go osłabić, pilnując by nasz nie oberwał bardziej (pamiętajmy, że przegrywa ten gracz, którego sztab bardziej oberwał!).

Borgo
Meppo & Avner.
Mutanci są w stanie wykonać szybki atak i eliminację wrogich żołnierzy, ale gdy to się nie powiedzie – mają dużą szansę skończyć w piachu. Mutanci posiadają też jeden ważny żeton – Granat, który czasami okazuje się skuteczniejszy od Molochowej Bomby!

Doomsday Machine
GSP_Dibbler & Konrad.
Grając DM trzeba być naprawdę przewidującym i elastycznym. Dlatego też napiszę kilka podstawowych rad, które sprawdzają się w rozgrywce, chociaż sztywne się ich trzymanie może być zgubne. Na tym polega magia tej armii – choćby nie wiem co, zawsze trzeba kombinować od dupy strony...

strona: [1] | wszystkich artów: 6

sortuj według: tytułu | daty | popularno¶ci

© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl

Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!

   >WSPÓŁPRACA

   Sonda
   Kto powinien zostać maskotką serwisu?
Córka Molocha! Jest Hexy!
Stahu! Niezłe z niego ciacho.
Oboje! Tworzą świetną parę.
Żadna. Skończcie z tymi głupotam
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Missisippi
   Doomsday Mach...
   Federacja Apa...
   Sand Runners ...
   Borgo
   Bestie ver 1...
   Hexogłówka - ...
   Rój ver 1.1
   Pentagram HEX!
   Nowa partia h...

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.010183 sek. pg: