..:: ELIXIR | Gry Fabularne(RPG) | Gry Komputerowe(cRPG) | Fantastyka | Forum | Twoje Menu Ustawienia
    HARD HEX MENU

    » Neuroshima HEX
    » Inne universa
>NASZE STRONY
 MAIN
:: Strona Główna
:: Forum
:: Chat
:: Blogi

 GRY FABULARNE
:: Almanach RPG
:: Neuroshima
:: Hard HEX
:: Monastyr
:: Warhammer
:: Wampir
:: D&D
:: Cyberpunk2020
:: Earthdawn
:: Starwars
:: Arkona

 GRY cRPG
:: NWN
:: Baldurs Gate
:: Torment
:: Morrowind
:: Diablo

 FANTASTYKA
:: Literatura
:: Tolkien
:: Manga & Anime
:: Galeria

 PROJEKTY
:: Elcards
:: Chicago

Zdolności armii fanowskich I


Pierwsza część Almanachu armii fanowskich, traktująca o nowych zdolnościach i rozszerzeniach zasad jest dostępna jako plik .pdf w dwóch wersjach:

Do czytania w oknie przeglądarki (500 kb)
Spakowana rarem do ściągnięcia (450 kb)

(Fragment artykułu)

Wiecie, regularnie przebiegam sobie w necie po wszelkich źródłach mających coś wspólnego z Hexem i bardzo cieszy mnie prędkość, z jaką powstają nowe armie fanowskie. Dżizys, jeśli ktoś chciałby zrobić kompendium wiedzy na ich temat, pracować by musiał diablo długo. Federacja Apallachów, Gildia Gladiatorów, Troglodyci, Sharrash, Doomsday Machine, Nowy York (za armie fanowskie uznaję te, które nie weszły do podstawki) Bestie, Bractwo Krzyża, Salt Lake, Sand Runners, Stalowa Policja, trójka Amberu, ponadto trwają prace nad następnymi sześcioma – siedmioma. Dużo tego, nie? Większość z tych armii wprowadza jakieś rozwinięcie do zasad, jakąś nową zdolność, coś, czego podstawowe zasady nie objęły. Dzięki temu otrzymujemy gigantyczny koktajl zasad do twardego kręgosłupa gry. Problem polega na tym, że jedna armia jest jakiś czas na topie, potem przestaje być atrakcyjna, gra się nowymi, wprowadzającymi zupełnie nowe zdolności. Stare zdolności są zapominane, wiele dobrych pomysłów zostaje pogrzebanych razem z armią. Nie ma możliwości, by je wykorzystać w kolejnych armiach. Dlatego właśnie postanowiłem stworzyć ten felieton. Ma to być swoiste rozwinięcie instrukcji, zbierające do kupy wszystkie zdolności armii fanowskich. Będę oceniał, recenzował i doradzał, jak taką zdolność wykorzystać przy tworzeniu własnej armii. Może to się komuś przyda. No to jazda. Na pierwszą odsłonę: Federacja Apallachów, Bestie i Gildia Gladiatorów.

(Całość dostępna tutaj.)


Meppo.
komentarz[9] |

Komentarze do "Zdolności armii fanowskich I (.pdf)"



Musisz być zalogowany aby móc oceniać.
© 2000-2007 Elixir. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Designed by Corwin Visual
Engine by Khazis Khull based on jPortal
Polecamy: przeglądarke Firefox. wlepa.pl

Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!

   >WSPÓŁPRACA

   Sonda
   Kto powinien zostać maskotką serwisu?
Córka Molocha! Jest Hexy!
Stahu! Niezłe z niego ciacho.
Oboje! Tworzą świetną parę.
Żadna. Skończcie z tymi głupotam
Musisz być zalogowany aby móc głosować.

   Top 10
   Missisippi
   Doomsday Mach...
   Federacja Apa...
   Borgo
   Sand Runners ...
   Bestie ver 1...
   Hexogłówka - ...
   Rój ver 1.1
   Pentagram HEX!
   Nowa partia H...

   Statystyki
userzy w serwisie:
gości w serwisie: 0

   ShoutBox
Strona wygenerowana w 0.082705 sek. pg: