>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
|
|
|
| | Od ostatniej aktualki minęło tyle czasu, że aż mi głupio się robi jak patrzę na ten stos materiałów, jakie się do tego czasu pojawiły. Dlatego zapraszam Was do zapoznania się z obfitościami, jakie przygotowaliśmy. |
Największym HEXowym wydarzeniem ostatnich dni jest bez wątpienia pojawienie się HEX Online, czyli opartego na Javie programu do grania w HEXa na necie. W związku z tym, zapraszamy Was do zapoznania się z tekstem poświęconemu rozgrywce online. Poza informacjami na temat programu Stanisława "Kakalca" Chlebusa odnajdziecie tam linki do plików umożliwiających Wam natychmiastowe rozpoczęcie gry internetowej.
Jeśli jednak program stworzony przez Kakalca Wam nie wystarcza, jeśli chcielibyście zagrać w HEXa armiami fanowskimi, bądź używając jakichś oryginalnych trybów gry, zapoznajcie się z samouczkiem "HEX Online via MapTool" stworzonym przez MichallusaTG i Meppa, który pokazuje w jaki sposób wykorzystać program MapTool do grania w HEXa na sieci.
Ponadto, serwis Hard HEX ma przyjemność otworzyć dział dla znanego Wam zapewne settingu "Poloshima", tworzonego z przymrużeniem oka przez MichallusaTG. Jeśli macie ochotę grając w HEXa nieco się rozluźnić i odprężyć, to powinniście zapoznać się i wypróbować 8 zgromadzonych tam armii, odtwarzających sytuację w naszym kraju po wojnie nuklearnej. Ponadto znajdziecie tam pakiet bohaterów niezależnych, mile urozmaicających i tak kolorową paletę stronnictw w powojennej Polsce.
Swoje miejsce w naszym serwisie odnalazło także inne dzieło Michallusa, czyli armia Mephisto. Niezwykle oryginalne rozwiązania mechaniczne połączone z nietuzinkowym zamysłem fabularnym i skrupulatnym wykonaniem sprawiają, że ta armia na pewno nie zostanie szybko zapomniana. Gorąco polecam ją Waszej uwadze.
Twórców armii fanowskich z pewnością ucieszy eH.E.C.K.2, czyli ogromny pakiet lay'erów z żetonów drugiej edycji HEXa, stworzony monstrualnymi pokładami pracy przez naszego redakcyjnego kolegę, Mar_cusa. Projekt, będący kontynuacją dzieła Muotecka (który stworzył pierwszego H.E.C.K.a) zawierający ikony z armii podstawowych jak i z armii fanowskich, zapewni Wam wszystkie potrzebne grafiki do stworzenia własnej, unikalnej armii na lay'oucie drugiej edycji.
Dla spragnionych specjalistycznej wiedzy na temat zasad i mechaniki HEXa oraz osób, które chciałyby w końcu potrafić dokładnie zdefiniować słowa takie jak "żeton", "zdolność", czy "jednostka" zapraszam do pierwszej odsłony "Nomenklatury dla opornych", wydawanego we fragmentach eseju Mar_cusa, będącego streszczeniem prowadzonych na HEXopedii prac nad nomenklaturą HEXa.
To nie koniec wkładu Mar_cusa w tą partię HEXa. Fani Federacji Appalachów z pewnością ucieszą się słysząc, że armia ta doczekała się swojej nowej odsłony. Właśnie za sprawą Mar_cusa, który przeniósł armię na layout drugiej edycji oraz wyposażył ją w zupełnie nowe grafiki. Polecamy odświeżyć sobie tę jedną z najstarszych armii, która nie dość że bardzo grywalna, to teraz stała się również niezwykle przyjazna dla oka.
Na koniec zapraszamy Was do zapoznania się z artykułem Meppa na temat paradoksów HEXowych. Te krótkie kompendium wiedzy na temat najpopularniejszych paradoksów pojawiających się podczas gry w HEXa (wraz z proponowanymi rozwiązaniami) z pewnością umili Wam czas i wprawi w zadumę nad możliwościami naszej ulubionej gry planszowej.
Miło nam również ogłosić, że nowym członkiem naszej redakcji został MichallusTG, niezmordowany twórca armii fanowskich, jedna z najbarwniejszych i najbardziej widocznych ostatnio postaci fandomu HEXa.
Zapraszamy do komentowania tej partii HEXa, zachęcamy również do odwiedzenia naszego forum i bloga.
Redakcja |
komentarz[16] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Nowa partia HEXa #4" |
|
|
|
|
|
|
Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!
|
|
Sonda |
Top 10 |
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
ShoutBox |
|
|