>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
|
|
|
Nomenklatura dla opornych: Zdolności
Nomenklatura dla opornych to seria esejów mających na celu przybliżenie i wyjaśnienie zwykłemu graczowi hexa zawiłości hexowej nomenklatury, współtworzonej przez fanów tej gry na łamach Hexopedii, internetowej encyklopedii hexa. Artykuły te, podejmujące każdorazowo inny fragment problemu nomenklatury powinny umożliwić i zachęcić fanów hexa do udziału w rozsupływaniu i rozczłonkowywaniu ich ulubionej gry na atomy. Jednakże, jako że nomenklatura ulega nieustannym zmianom i przeobrażeniom, łatwo może się okazać iż wiedza, wyniesiona z artykułów może się okazać nieaktualna. Dlatego poza lekturą artykułów zapraszamy do regularnego odwiedzania Hexopedii i przyglądania się trwającym pracom.
Esej w formacie .pdf możesz ściągnąć tutaj.
Fragment treści eseju:
Umiejętność na żetonie natychmiastowym nazywamy Umiejętnością natychmiastową. Do tej pory pojawiła się tylko jedna taka Umiejętność (na żetonach "Bitwa"). Bez względu na definicję Zdolności, ten rodzaj żetonu mówi nam dokładnie o czasie, w którym działa dana Zdolność. Po użyciu żeton odrzucamy.
Mar_cus.
|
komentarz[8] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Nomenklatura dla opornych: Zdolności" |
|
|
|
|
|
|
Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!
|
|
Sonda |
Top 10 |
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
ShoutBox |
|
|