>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
|
|
|
Zdolności armii fanowskich II
Druga część Almanachu armii fanowskich, traktująca o nowych zdolnościach i rozszerzeniach zasad jest dostępna jako plik .pdf w dwóch wersjach:
Do czytania w oknie przeglądarki (480 kb)
Spakowana rarem do ściągnięcia (430 kb)
(Fragment artykułu)
(...) Wszyscy jesteśmy od tego, by sobie pomagać, doradzać. W końcu razem tworzymy fandom, i Hex nie jest tutaj wyobcowany. Możemy przyjąć, że robimy armię tylko dla siebie, dla osobistego funu, ale musimy liczyć się z tym, że jak pokażemy tę armię innym, to oni będą mieli prawo ją zrecenzować. Osoba, która tworzy nową armię, ma prawo dowiedzieć się, czy jej pomysł na rozbudowywanie zasad jest ok, a jeśli nie, to co w nim nie tak. Dlatego właśnie powstaje ten felieton, którego drugi odcinek niniejszym prezentuję.
(Całość dostępna tutaj.)
Meppo. |
komentarz[2] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Zdolności armii fanowskich II (.pdf)" |
|
|
|
|
|
|
Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!
|
|
Sonda |
Top 10 |
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
ShoutBox |
|
|