>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
|
|
|
Trzecia część Almanachu armii fanowskich, traktująca o nowych
zdolnościach i rozszerzeniach zasad, tym razem tyczących się settingu do hexa "Amber", jest dostępna jako plik .pdf w
dwóch wersjach:
Do czytania w oknie przeglądarki Spakowane rarem do ściągnięcia
(Fragment artykułu)
(...) Jako że Hard Hex przyjął postulat o oderwaniu Hexa od Neuroshimowej macierzy, postanowiłem tedy wziąć sobie na karb obowiązek zrecenzowania i opisania „czarnej owcy” fandomu hexowego, czyli trzech armii osadzonych w uniwersum „Kronik Amberu”. A ponieważ w kwestii Amberu jestem kompletnym laikiem, gdyż wspomnianej sagi jeszcze nie czytałem, za co zresztą ciągle pluję sobie w brodę, to być może dzięki temu będę miał możliwość zachowania neutralności w ocenie.
|
komentarz[2] | |
|
|
|
|
|
Komentarze do "Zdolności armii fanowskich - Amber (.pdf)" |
|
|
|
|
|
|
Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!
|
|
Sonda |
Top 10 |
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
ShoutBox |
|
|