>NASZE STRONY |
MAIN |
|
|
GRY FABULARNE |
|
|
GRY cRPG |
|
|
FANTASTYKA |
|
|
PROJEKTY |
|
|
|
|
|
|
Artykuły
|
|
W słowie „hex” jest coś hipnotyzującego. Trzy litery, a zawierają w sobie tyle pojęć! Demona, w jakimś tam języku (bodajże po łacinie), figurę geometryczną... i jeszcze wiele innych, których nie znam. To słowo wwierciło się w moją głowę.
|
|
|
|
|
Dużo tego, nie? Większość z tych armii wprowadza jakieś rozwinięcie do zasad, jakąś nową zdolność, coś, czego podstawowe zasady nie objęły. Dzięki temu otrzymujemy gigantyczny koktajl zasad do twardego kręgosłupa gry.
|
|
|
|
|
W życiu kadego Hexiarza jest taka chwila, gdy po euforii nad armiami, jakie dostajemy w podstawce, przychodzi chwila refleksji, i zapala sie żarówka nad głową. Wpada tam pomysł – a może by tak samemu zrobić armię?
|
|
|
|
|
Pierwszych parę miesięcy po premierze były dla HEXa tragedią. Nie wyrobiliśmy się z wydaniem na święta, więc nikt nie mógł zrobić z naszej gry prezentu pod choinkę. Skończył się czas wielkich zakupów, HEX trafił na okres wydawniczej stagnacji. Postanowiliśmy poczekać, licząc że w końcu ktoś go zauważy. W lutym odbyła się prezentacja Neuroshimy HEX na Krakonie 2006. Gra załapała...
|
|
|
|
|
(...)Ale jaka jest tak naprawdę jego armia? Czy entuzjazm, którym ta armia jest otaczana to tylko reakcja na ten krok do przodu, na stworzenie pierwszego materiału fanowskiego do gry neuroshimy hex, czy jednak ta armia jest wystarczająco dobra, tak dobra jak armie z podstawki? To pytanie stanęło przede mną, gdy razem z Zeddem podjemowałem się rzetelnej oceny tej Bestii. Jaka jest odpowiedź? Zapraszam do lektury recenzji.
|
|
|
|
|
Chciałbym w tym artykule zaprezentować kilka najpopularniejszych paradoksów, i zaproponować możliwe rozwiązania, które jednak nie powinny być przez nikogo odbierane jako kwestia ostateczna. Warto jednak, by każdy dowiedział się, jakie to cuda może ta gra zaprezentować podczas partii.
|
|
|
|
|
Zdolność to jeden z podstawowych elementów mechaniki żetonu, który możemy znaleźć w różnych formach graficznych na bardzo wielu żetonach. W tym artykule postaram się opisać rodzaje występowania zdolności, aby potencjalni twórcy mieli ułatwioną sprawę przy tworzeniu własnych armii fanowskich.
|
|
|
|
|
W Hexa na necie chce grać każdy. Widać to po popularności programu "Hex Online" Stanisława "Kakalec" Chlebusa. Trudno się temu dziwić, w końcu nie tak łatwo o partnera do gry w "kartonowego" Hexa. Co jednak zrobić, gdy oczekujemy od gry czegoś więcej? Gdy chcemy grać bądź tworzyć nowe armie, osadzać grę w innych uniwersach, komponować nowe zasady i tryby gry? Cóż, serwis Hard Hex znalazł i na to rozwiązanie.
|
|
|
|
strona: [1] | wszystkich artów: 8
sortuj według: tytułu
| daty
| popularno¶ci
|
|
|
|
|
|
|
Wykryto nieautoryzowany dostęp!!!
|
|
Sonda |
Top 10 |
Statystyki |
userzy w serwisie: gości w serwisie: 0 |
|
ShoutBox |
|
|